sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Something special for the special ones

 Kun työpäivät läheni loppuaan, ruettiin miettimään tyttöjen kans, mitä pientä kivaa tekemistä voitas lasten kanssa kehittää. Yritettiin googlailla mahiksia sählyn pelaamiseen, mut yllätys yllätys tuli aika laiha saalis. :D Jonkin näkönen floorball-turnaus täällä kuitenki säännöllisin väliajoin järjestetään, aika cool. 

Päädyttiin eri näkösten asioitten tiimoilta viemään isot pojat ihan vaan keilaamaan. Reissu tuntu menevän munilleen pariinki otteeseen, kun esim. keilahalli ei meinannu millään löytyä ja väki väheni meidän matkasaattueesta skootteri kerrallaan. Loppujen lopuks koko reissu oli kuitenki menestys.
Jokainen pojista koitti keilausta ensimmäistä kertaa elämässään ja voi että sitä oli hauska seurata. Osa oli ihan virtuooseja jo heti kättelyssä ja loputkin oli muuten vaan ihan messissä. Keilausreissu oli myös itelle yks koko reissun lempihetkistä.

Tytöt ei täällä paljon mitään pelaile. En oo ihan varma että eikö ne tykkää, eikö ne kehtaa vai eikö niillä vaan oo aikaa, koska he auttaa just keittiöhommissa tosi paljon enemmän ku pojat. Sikspä päätettiinki yrittää tarjota tytöille jotain rentouttavaa ja vietiin ne jalkahierontaan. Kyllähän nuokin tuntu tykkäävän ja mukavaa oli viettää tyttöjenki kanssa aikaa lastenkodin ulkopuolella.  Hierontapaikka oli myös aika kiva, sillä saatiin kaikki 11 henkee olla samassa huoneessa yhessä pitkässä letkassa.
 Myös kuskipoika pääs hemmotteltavaks rinsessojen rinnalle.
 

 Teijus



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti