Meillä on netti!! Jipiiiii.
Tästä inspiroituneena viikonloppureissun kuulumisia ja kuvia.
Otettiin lauantai-aamulla taksi Ubudiin ja pyydettiin kuskia taas perinteeks muodostuneella tavalla viemään meidät johonki hotelliin. Hän tekiki oikein perinpohjaista työtä käskettyä ja vei meidät ihan mielettömän näköseen viiden tähden hotelliin kaikkien trooppisten puutarhojen keskelle. Eipä siinä. Mentiin sisään ja kyseltiin hintoja. Ois tullu maksaan 140e/henkilö joten kiitokset ja morot sinne. Yks hotellin ihana kuski vei meidät kuitenki taas normaalimmille hotellimestoille ettimään halvempaa yösijaa. Hän veiki meidät taas kaikkein pienempien mahollisten kujien kautta ihanaa ihanaan villa/apartmentos-paikkaan joka sai meidät kaikki ihan konkreettisesti kiljumaan ja hyppimään riemusta. Biksut päälle, minibaarista Bintangit kouraan ja altaaseen.
Huomaan et kuvien laatu kärsii aivan valtavasti ku laittaa kollaasiin mut oleennaisin kyllä selviää.
Illalla juotiin vielä toinen pullo viiniä. Hyvä päivä.
Sunnuntaina lähettiin kattoo miun reissun ehdottomasti etukäteen odotetuinta paikkaa, riisiviljelmiä. Olinki kyllä vaikuttunu ja tohkeissani. Kaunista kaunista.
Noissa maisemissa olo oli aika autuas.
Teija
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti