( andthatswhoiam.tumblr.com)
Huh huh. Huhhuhhuh. Kolme päivää lähtöön. Viimenen viikko on menny tosi nopeesti Suomee kierrellessä. Vaihtoon lähtö kerkes unohtuu jo moneen kertaan siinä matkalla, mutta tänään se on iskeny tajuntaan like never before. Nyt kun matkajärjestelyt alkaa oikeesti olla pääpiirteittäin hoidettu ja suurin osa ihmisistä on jo pitäny ja saanu heipattaa, niin jännitys ja superonnellisuus alkaa toden totta nousta pintaan. Ihanaa!
Otsikon tekstin on joskus sanonut mies nimeltä Neil Gaiman.
Teija

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti